T-Mobile nás požádal o podporu při rozsáhlé změně při slučování české a slovenské organizace, kdy manažeři nově začínali vést mezinárodní týmy.

Cíle

  • Rozvoj manažerských dovedností, aby byla zajištěna efektivita nové mezinárodní organizace.
  • Nastavení nových procesů a pravidel spolupráce při řízení mezinárodních týmů v Praze a Bratislavě.

Řešení FLEXJOBS

  • Trénink 220-ti federálních manažerů na vedení vzdálených týmů.
  • Vytvoření e-kurzu Efektivní leadership na dálku napříč celou organizací.
  • Trénink a e-learning FLEXJOBS: EFEKTIVNÍ LEADERSHIP NA DÁLKU

Výsledky

  • 80 % úspora úspora času stráveného na cestách a s tím spojené cestovní náklady.
  • 4,9 bodů z 5​ je dlouhodobé skóre našich tréninků v týmu.
  • Stabilizace týmu při organizační změně díky aplikaci všech poznatků z tréninku.
Flexibilní práce mi hlavně pomáhá šetřit čas. 80 % času na cestování jsem po tréninku s FLEXJOBS určitě ušetřil.

Luboš Kratochvíl

Operation Management Expert

ROI Hunter již flexibilní je. Využívá pokročilé technologie a podporuje práci odkudkoliv. FLEXJOBS je zde proto, aby maximálně zefektivnil očekávaný růst týmu a připravil pracovní prostředí pro celosvětovou společnost.

Cíle

  • Plánovaný růst týmu po celém světě z 80 na 300 zaměstnanců během 2 let.
  • Nastavit chybějící HR procesy a manažerské schopnosti v týmu pro vedení flexibilní firmy.
  • Změna mindsetu, vytvoření všech HR procesů, trénink manažerů a tým lídrů, zvýšení spokojenosti zaměstnanců a zefektivnění náboru.

Řešení FLEXJOBS

  • Popsaná firemní kultura, která odpovídá flexibilnímu fungování.
  • Nastavení kompletních HR procesů pro fungování ve vysoce flexibilním prostředí.
  • Zajištění sdílení, podpory a komunikace v on-line nástrojích Slack, Skype, G Suit.
  • Leadership skill trénink s prvky řízení vzdálených týmů a mezikulturní spolupráce.
  • Trénink FLEXJOBS: EFEKTIVNÍ LEADERSHIP A KOMUNIKACE VE FLEXI TÝMU

Výsledky

  • 75 % účastníků hodnotilo leadership jako nejlepší trénink, který kdy absolvovali.
  • 67 % zaměstnanců potvrdilo, že změny přispěly k jejich vyšší spokojenosti.
  • + 28 bodů na stupnici employee NPS
  • 100% splnění všech cílů u klienta.
"Nastavit HR pro firmu našeho typu není snadné. Když nám v průzkumu 86 % našich zaměstnanců řeklo, že nás rádi doporučují jako fajn zaměstnavatele, měl jsem opravdu radost.

Karel Tlusťák

CEO

ČSOB

ČSOB úspěšně rozvíjí flexibilní pracovní kulturu a ptá se zaměstnanců, co by jim pomohlo zlepšit spolupráci napříč týmy v nových rozsáhlejších budovách. Tyto podněty ČSOB společně s FLEXJOBS uvádí do praxe.

Cíle

  • Zefektivnit vedení a spolupráci napříč týmy v nových větších flexi prostorách i při práci odkudkoliv.

Řešení FLEXJOBS

Výsledky

  • 150 vytrénovaných manažerů​ efektivně rozvíjí flexibilní pracovní kulturu
  • Aktivní využívání​ prostorů pro týmovou i individuální spolupráci vede k efektivnější práci
  • Výborné hodnocení tréninků​ FLEXJOBS od manažerů ČSOB
Pro úspěšné změny v organizaci nestačí jen vybudovat nové prostředí a procesy, ale zároveň naučit manažery v tomto prostředí vést a spolupracovat s týmy. S FLEXJOBS se s principy vedení ve flexibilním prostředí seznámilo už 150 našich manažerů a stále pokračujeme.

Eva Kubíčková

Team Leader - Interní komunikace

Albert Česká republika, s.r.o.

Cíle

  • Rychlá reakce na vyhlášení nouzového stavu v ČR, kdy se všichni zaměstnanci kancelářských profesí ze dne na den ocitli na nuceném home office. Na trhu se objevilo nepřeberné množství „webinářů zadarmo“, my jsme však chtěli nabídnout podporu našim manažerům a zaměstnancům na míru, tak aby netrávili čas i s tématy, které pro Albert nebyly relevantní.
  • Připravili jsme online program, který kombinoval témata remote leadership (soft skills, zajištěno společností FlexJobs) a Teams (hard skills, zajištěno jiným dodavatelem). Flexjobs zároveň vede velký strategický projekt FLEXIBILITY.

Řešení FLEXJOBS

  • Celý rozvojový program jsme odstartovali za neuvěřitelné 4 dny
  • 6 termínů 1,5h interaktivních online webinářů
  • Pokrytí témat: Vedení týmu na dálku a Jak komunikovat na dálku & vyvarovat se konfliktům
  • Rychlá reakce na novou poptávku: Onboarding a vedení na dálku (pro kolegy, kteří nastoupili v době, kdy neměli možnost se potkat s týmem ani manažerem)

Výsledky

  • Profesionální tým lektorů a konzultantů, vše skvěle připravené, interaktivní forma, velmi praktické nástroje a příklady
  • Všech webinářů se dobrovolně zúčastnilo přes 450 kolegů
  • NPS webinářů dosáhlo 80%
  • Z manažerské populace se alespoň 1 tématu online webinářů zúčastnilo dobrovolně 78% manažerů.
  • (V číslech je zahrnuta i hardskills část, na které jsme pracovali s jiným dodavatelem, šlo o propojený program na softskills i hardskills)

Veronika Mašková

Talent & Development manager

BONAMI

Jak nastavit pravidla hybridu ve firmě, co nesnáší pravidla - o systémovém nastavení hybridní a remote spolupráci.

Cíle

  • Cílem projektu bylo vytvořit efektivní hybridní pracovní prostředí. Zaměřili jsme se na to, jak vytvořit udržitelný model spolupráce ve firmě, která původně neměla jasně definovaná pravidla pro flexibilní pracovní režim.

Řešení flexjobs

  • Pomoc s nastavením pravidel a procesů pro úspěšné fungování hybridních týmů.
  • Nastavení týmových dohod pro jednotlivé týmy.

Výsledky

  • Vyšší produktivita a spokojenost zaměstnanců a zaměstnankyň.
  • Zlepšení týmové spolupráce.
  • Přilákání talentovaných odborníků a odbornic z trhu práce.
  • Větší pracovní flexibilita.

Dáme jídlo rozváží jídlo z více než 2000 restaurací po celé ČR a zaměstnává okolo 500 zaměstnanců. Přesto neměli návod na to, jak získávat zaměstnance na trhu práce s extrémně nízkou nezaměstnaností.

Cíle

  • Obsadit všechny pozice na zákaznické podpoře, kde 11 měsíců chybělo 30 % zaměstnanců.
  • Snížení nákladů a zkrácení času na úspěšné získávání nových zaměstnanců.

Řešení FLEXJOBS

Výsledky

  • 2 měsíce od zveřejnění prvního flexi inzerátu byl tým zákaznické podpory plně obsazen a stabilizován.
  • 50 % týmu týmu je nyní na flexi úvazku. Vyhovuje jim flexibilní prostředí firmy a produktivita práce je srovnatelná se zaměstnanci na HPP.
  • 10 měsíců od změny je tým naplněn a zůstává nadále stabilní.
  • 21% nárůst spokojenosti pracovníků v týmu, která se odráží ve vysoké produktivitě a v zákaznické spokojenosti.
Díky efektivně nastavené flexibilní práci jsme uspořili 84 % nákladů na nábor a především spoustu času. Nevěřila jsem tomu a měla jsem mnoho obav, ale dnes už bych nešla zpět.

Jitka Šišperová

Vedoucí zákaznické a partnerské podpory

Kristýna SADÍLKOVÁ

Kristýna načerpala bohaté zkušenosti v oblasti financí a auditu ze zahraničí. Po 1,5 roku na mateřské dovolené se chtěla vrátit zpět do práce, aby držela kontakty jak s lidmi tak s byznysem.

Cíle

  • Začít po rodičovské dovolené opět využívat a hlavně nabírat nové pracovní zkušenosti a připravit se na flexibilní práci.

Řešení FLEXJOBS

  • Skupinový open course trénink, ve kterém jsme se soustředili na očekávání a správné nastavení flexibilní práce.
  • Ujasnění vlastní potřeby a nastavení pravidel, jak komunikovat se zaměstnavatelem.
  • Nastavení očekávání a jak zajistit úspěšné plnění úkolů ve flexi setupu.
  • Nastavení spolupráce v její práci, aby fungovala k oboustranné spokojenosti.
  • Trénink FLEXJOBS: JAK BÝT ÚSPĚŠNÝ/Á NA ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK

Výsledky

  • 1 měsíc po absolvování tréninku si Kristýna našla práci na pozici finanční a operations manažerky v LAFLUENCE.
  • 1/2 úvazek si nastavila tak, že se vídá s týmem, ale zároveň pracuje i z domova.
  • 1 rok​ uplynul a práci stále vede k oboustranné spokojenosti.
Nejdůležitější pro mě bylo uvědomit si, že musím nastavit správná pravidla pro mou flexi práci, abychom byli já i tým spokojeni a spolupráce fungovala.

Kristýna Sadílková

Operations & Finance Manager v Lafluence